تاپینگ بستنی

صنایع برودتی آزادی تولید کننده ویترین قنادی فریزر کیک بستنی و ...آماده همکاری و اخذ کلیه سفارشات مربوطه از ارگانها,سازمانها و … می باشد.

  • فریزر کیک
  • یخچال کیک
  • یخچال ویترینی
  • فریزر میزکاری
  • یخچال مکعبی

تاپینگ بستنی

۴ بازديد
۰ ۰

تاپینگ بستنی چیست؟

تاپینگ بستنی نوعی یخچال صنعتی است که می‌توان از آن به عنوان یخچال ویترینی نیز یاد کرد. چرا که این نوع یخچال برخلاف دیگر یخچال‌های صنعتی تماما استیل نیست و دارای یک صفحه شفاف سکوریتی شیشه‌ای است. از یخچال تاپینگ بستری برای نشان دادن انواع بستنی استفاده می‌شود. این نوع یخچال درای موتوری کم مصرف است در نتیجه با هر نوع آب و هوایی نیز سازگاری دارد. این نوع یخچال از بهترین مواد اولیه موجود در بازار توسط مجموعه ویترین قنادی ساخته شده است و شما می‌توانید با توجه به نیازهایی که دارید یخچال خود را در ابعاد و اندازه‌های مختلف سفارش دهید. همچنین شما می‌توانید یخچال بستنی مورد نظر خود را  در رنگ، و طراح‌های مختلف همراه با حک کردن نام فروشگاه روی آن سفارش دهید. لازم به ذکر است این نوع فریزر با توجه به نوع بستنی و طمعم‌هایی که دارد به صورت اختصاصی ساخته می‌شود. برای ثبت سفارش  کافی است با مجموعه ویترین قنادی تماس بگیرید یا به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یخچال را درب محل فروشگاه تحویل بگیرید.

معرفی انواع تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی انواع مختلفی دارد از جمله تاپینگ بستنی رومیزی یا صنعتی و تاپینگ بستنی کافی شاپ یا صنعتی. در ادامه با هر یک از این مدل‌های یخچال‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

تاپینگ بستنی - ویترین قنادی

تاپینگ بستنی رومیزی

از بین یخچال‌های تاپینگ بستنی، تاپینگ بستنی رومیزی یکی از مدل‌های یخچال ویترینی است. این تاپینگ بیشتر برای رستوران‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود و جنس آن از استیل است.  طراحی این یخچال صنعتی تفاوت‌های بسیاری با دیگر یخچال‌های فروشگاهی دارد. برای مثال این یخچال دارای ویترین است تا مشتری بتواند دید واضحی داشته باشد. همچنین قدرت سرما سازی این یخچال متفاوت‌تر از سایر یخچال‌ها و فریزرهای صنعتی است. میزان قدرت موتور تاپینگ بستنی نه باید به حدی باشد که بستنی درون آن منجمد شود و نه به حدی که بستنی آب شود. شما می‌توانید دمای یخچال خود را به صورت دستی تنظیم کنید.

تاپینگ بستنی کافی شاپ

از دیگر مدل‌های یخچال ویترینی می‌توان به تاپینگ بستنی کافی شاپ اشاره کرد. این نوع تقریبا همانند تاپینگ بستنی رومیزی است اما تفاوت‌های جزیی نیز دارد. از این نوع یخچال معمولا در بستنی‌فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، ساندویچی‌ها و … استفاده می‌شود. از جمله ویژگی این نوع یخچال می توان به حفظ کیفیت و تازگی محصول اشاره کرد. در بسیاری از رستوران‌های سلف سرویس با حذف شیشه یخچال می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. در هنگام خرید این نوع یخچال تاپینگ بستنی به قدرت، ایعاد یخچال و ابعاد کاسه‌های نگه‌داری توجه بسیاری داشته باشید.

 
 
تاپینگ بستنی - ویترین قنادی
 

بهترین تاپینگ بستنی

برای اینکه یخچال تاپینگ بستنی در دسته بهترین‌ها قرار بگیرد لازم است ویژگی‌های خاصی را داشته باشد تا بتوان به عنوان بهترین یخچال نام برد. در ادامه با این موارد آشنا می‌شویم.

  • فولاد ضد زنگ در نمای بیرونی: تاپینگ بستنی نمای بیرونی سنگینی دارد چرا که از فولاد ضد زنگ در ساخت آن‌ها استفاده شده است. به همین دلیل است که دوام و نگه‌داری مواد داخل یخچال افزایش پیدا می‌کند.
  • تنظیم دما: از دیگر نکات بسیار مهم، کنترل کردن دمای و تنظیم آن به صورت خودکار یا دستی است. همچنین بسیاری از این یخچال‌ها دارای نمایشگر دیجیتال هستند.
  • نورپردازی: زیبایی یکی از موارد بسیار مهم در یخچال‌های صنعتی است. در بسیاری از یخچال های ویترینی و صنعتی امکان نورپردازی با LED را دارند به همین دلیل می‌توانند باعث زیبایی محیط و دستگاه شود.
  • طراحی یخچال به صورت سفارشی: شما می‌توانید با توجه به نیازهایی که دارید یخچال بستنی خود را در ابعاد، رنگ و مدل‌های مختلف طراحی کنید و سفارش دهید.

تاپینگ فست فود(سالاد بار)

تاپینگ فست فود - ویترین قنادی


بیشترین کاربرد کانتر سرد در خطوط سلف سرویس و خطوط سرد و گرم رستوران ها می باشد، دررستوران ها از آن برای ارایه انواع دسر و سالاد استفاده می گردد.

برای چیدمان انواع سالاد درفست فودها و فودکورت ها و اینکه همیشه سبزیجات تازه و باکیفیت داشته باشیم. ما به یک کانتر سرد که آن را به شکل سالادبار طراحی کنیم نیازمندیم.
ما میتوانیم با کم نمودن عمق وان کانتر سرد، ازآن به عنوان کانتر نوشابه استفاده نموده و انواع نوشیدنی را به صورت خنک درمعرض دید مشتریان قرار دهیم که با این کار جذابیت ویژه ای نیز به سلف سرویس خود داده ایم:

حتی شما ممکن است ایده ای در ذهن داشته باشد که از نظرتان غیر قابل ساخت باشد و لی ما با کمک نیروهای زبده و متخصص خود تاپینگ بستنی مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و از متریال درجه یک و به روز و به زیباترین حالت ممکن خواهیم ساخت و جلوه کسب و کار و فروشگاه شما را هرچه بیشتر به روز خواهیم کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.