یخچال آکواریومی

صنایع برودتی آزادی تولید کننده ویترین قنادی فریزر کیک بستنی و ...آماده همکاری و اخذ کلیه سفارشات مربوطه از ارگانها,سازمانها و … می باشد.

  • فریزر کیک
  • یخچال کیک
  • یخچال ویترینی
  • فریزر میزکاری
  • یخچال مکعبی

یخچال آکواریومی

۲ بازديد
۰ ۰

یخچال آکواریومی شیرینی فروشی

یخچال آکواریومی درست همان چیزی است که شما بعد از وارد شدن به یک قنادی با آن مواجهه می‌شوید. این نوع از یخچال‌ها بیشتر در قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها استفاده می‌شوند پس باید استانداردهای محیط قنادی را داشته باشند. زمانی که شما بخواهید کسب و کار خود را در حوزه کیک و قنادی شروع کنید حتما به یکی از این یخچال‌ها نیاز پیدا می‌کنید. تفاوتی نمی‌کند که یک قنادی بزرگ داشته باشید یا یک قنادی خانگی، کافی است بدانید، یخچال کیک جز مهم‌ترین تجهیزاتی است که باید قبل از شروع کار تهیه کنید. شما برای خرید بهترین یخچال‌های آکواریومی می‌توانید از فروشگاه صنایع برودتی آزادی و سایت ویترین قنادی کمک بگیرید.

یخچال آکواریومی کوچک

همانطور که می‌دانید یخچال آکواریومی یکی از مهم‌ترین و متداول‌ترین مدل‌های یخچال‌های قنادی است. این مدل از یخچال‌ها ویژگی‌ها خاصی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. یخچال کیک یا همان یخچال شیرینی فروشی ارتفاع کوتاه‌تری نسبت به یخچال‌های دیگر دارد و قفسه‌های داخلی آن نیز با توجه به ارتفاعی که دارند بسیار نزدیک به یک‌دیگر هستند. دمای این یخچال‌ها معمولا باید بالای صفر باشد. همانطور که مشخص است این نوع از یخچال ویترینی بیشتر برای نشان دادن ظاهر کیک‌ها و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. اگرچه دمای آن نیز تاثیر زیادی در تازه نگه‌داشتن کیک‌ها دارد. از دیگر ویژگی‌های این نوع از یخچال‌ها می‌توان به عدم وجود تاج در آن‌ها اشاره کرد. ارتفاع این یخچال‌ها همانطور که گفتیم کمتر از سایر یخچال‌های فروشگاهی است چرا که فضای داخلی برای دارنده یخچال اهمیت بسیاری دارد.

یخچال آکواریومی - ویترین قنادی
 
 

خرید یخچال آکواریومی

یخچال آکواریومی یکی از ضروری ترین ابزار و تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی است که بدون آن ذخیره مواد غذایی از جمله کیک و شیرینی کاملا غیرممکن است. یخچال‌ها در انواع و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و بسته به نیاز کاربر و مشتری ویژگی‌ها و کاربردهای آن تغییر می‌کند. درون یخچال آکواریومی معمولا از یک کمپرسور سرد استفاده می‌شود که وظیفه تولید سرما، فشرده سازی و پاکسازی کردن گاز برودتی را دارد. همچنین درون یخچال‌ها از یک سیستم خنک کننده و یک محفظه تشکیل شده است. به بخشی از سیستم خنک کننده که درون یخچال اواپراتور و به قسمت خارج محفظه اواپراتور گفته می‌شود. همچنین به قسمتی که خارج از اتاقک یخچال قرار گرفته است، کندانسور می‌گویند. یخچال‌های موجود در تجهیزات آشپزخانه صنعتی از نظر شکل ظاهری به دسته‌های زیر تقسیم می شوند:

  • یخچال‌‌های ویترینی ایستاده: برای نگه‌داری و نمایش دادن مواد غذایی از جمله کیک و شیرینی‌ها استفاده می‌شوند. این نوع از یخچال‌ها را می‌توان به صورت یک طرف نما و دو طرف نما ساخت. مانند یخچال‌های آکواریومی در شیرینی فروشی‌ها.
  • یخچال‌های روی میز کار: این نوع از یخچال‌ها به صورت افقی نصب می‌شوند و از سقف آن‌ها می‌توان به عنوان میز کار استفاده کرد.
  • یخچال‌های ویترینی خوابیده: از این نوع یخچال‌ها در قنادی‌ها و فروشگاه‌های پروتئینی بیشتر استفاده می‌شوند.
  • یخچال‌های صندوقی
  • یخچال‌‌های جلو باز: از این یخچال‌ها بیشتر در فروشگاه‌های زنیجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها استفاده می‌شوند.
یخچال آکواریومی - ویترین قنادی
 
 

یخچال آکواریومی قنادی

یکی از مهمترین نکات در انتخاب و سفارش یخچال و فریزرهای قنادی، ظاهر و طراحی مناسب این محصولات است. یخچال آکواریومی در بین انواع مختلفی از یخچال‌های شیرینی فروشی گزینه بسیار خوبی است. یخچال‌های قنادی معمولا در دو مدل مکعبی و ایستاده تشکیل می‌شوند و هر کدام از آن‌ها نیز به مدل‌های متفاوت دیگری تقسیم می‌شوند. همچنین مشتری می‌تواند با توجه به نیاز و فضایی که دارد، یخچال خود را به صورت سفارشی خریداری کند. این نوع از یخچال‌ها نیز معمولا به دو حالت همراه با موتور و بدون موتور تولید و عرضه می‌شوند. از مدل بدون موتور همانطور که گفتیم برای نگه‌داری شیرینی‌های خشک و مدل همراه با موتور برای نگه‌داری کیک و شیرینی‌های تر استفاده می‌شوند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.