یخچال قنادی

صنایع برودتی آزادی تولید کننده ویترین قنادی فریزر کیک بستنی و ...آماده همکاری و اخذ کلیه سفارشات مربوطه از ارگانها,سازمانها و … می باشد.

  • فریزر کیک
  • یخچال کیک
  • یخچال ویترینی
  • فریزر میزکاری
  • یخچال مکعبی

یخچال قنادی

۲ بازديد
۰ ۰

یخچال قنادی چیست؟

برای ایجاد هرفروشگاهی با فروش مناسب نیاز به تجهیزات مورد نیاز و کافی می باشد. یکی از این تجهیزات یخچال قنادی است که یکی از انواع یخچال های صنعتی می باشد و برای نگهداری انواع شیرینی و کیک مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع یخچال ها به یخچال های شیرینی فروشی نیز شهرت دارند .یک یخچال قنادی مناسب باید طبق نوع فروش در قنادی طراحی مناسبی داشته باشد .از مهم ترین ویژگی یخچال های قنادی ،عایق بندی مناسب آنها است که دما را تثبیت و رطوبت را به میزان کافی حفظ می کند تا از خشک شدن کیک و شیرینی جلوگیری کرده و در بهترین شرایط از آنها نگهداری کند ؛ همچنین سبب می شود تا این یخچال ها کم مصرف باشند .علاوه بر این انتخاب طرح و رنگ متناسب با محیط باعث بهتر دیده شدن محصولات و نمایش آنها به بهترین شکل می شوند و فضای شیک و زیبایی را به ارمغان می آورد. بدنه ی یخچال های قنادی استیل می باشد تا در برابر رطوبت و ضربه، خش مقاوم باشد. یخچال قنادی به گونه ای طراحی شده که شیشه هایی شفاف در جلوی آن تعبیه شده است  که سبب میشود مشتریان به راحتی از پشت ویترین انواع شیرینی و کیک ها را ببینند و انتخاب خودرا نهایی کنند.

درب های این نوع یخچال ها نیز از جنس شیشه سکوریت (نشکن) می باشد. همچنین یخچال قنادی باید دارای پایه های چرخ دار باشد؛ چرا که جا به جایی برای شست و شو و تغییر دکور باید کاری آسان باشد.از ویژگی های یخچال قنادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهری ساده، تمام شیشه، طبقات شیشه یا استیل، پایه های چرخدار، مصرف انرژی پایین ،دارای گرید A  انرژی، شیشه سکوریت نشکن، عایق بندی آن تزریق فوم پلی یورتان است.

یخچال قنادی کوچک

شوکیک یا یخچال قنادی کوچک یکی دیگر از انواع یخچال های قنادی است، که برای تازه نگه داشتن و جلوگیری از کهنه شدن کیک ها در کافی شاپ ها و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این گونه یخچال ها می توان برای نگه داری طولانی مدت کیک ها بهره برد و در دو مدل رومیزی و ایستاده تولید می شود .نورپردازی به کار گرفته شده در تولید این یخچال ها از نوع LED می باشد که این نورپردازی باعث می شود، محصولات داخل یخچال به وضوح قابل مشاهده باشند.

جنس بدنه ی این یخچال های صنعتی از نوع استیل استنلس می باشد، که از زنگ زدگی و پوسیدگی محیط داخل یخچال جلوگیری می کند. این نوع یخچال های قنادی دارای ابعاد کوچک تری هستند و به منظور نگهداری کیک های مینی یا فینگر کیک و حتی پیراشکی و سمبوسه استفاده می شود ؛از این رو به عنوان ویترین سرد یا ویترین کیک کاربرد دارند.همچنین از آن ها به عنوان  میز پیشخوان قنادی نیز استفاده می شود. یکی از ویژگی های طراحی  این یخچال عدم دسترسی مشتری به کیک ها ، شیرینی ها و در کل محصولات است که فقط فروشنده قابلیت دسترسی به آن ها را دارد و می تواند محصول مورد نظر مشتری را از یخجال بیرون آورد .

بدنه این شوکیک ها از نوع استیل می باشد. عایق بندی استفاده شده در آنها از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد، که این تزریق را به صورت تزریق اتوماتیک انجام می دهند. به طور کلی یخچال قنادی های کوچک را در دو مدل موتوردار و بدون موتور طراحی می کنند.

از نوع موتوردار آن برای نگهداری آن دسته از کیک هایی که دارای مواد فاسد شدنی هستند، استفاده می شود، و از نوع بدون موتور آن برای نگه داری شیرینی های خشک و مدل های متنوع نان فانتزی که مواد اولیه آن فاسد و ترش نمی شود مورد استفاده قرار می گیرد.




قیمت یخچال قنادی

انتخاب جنس و رنگ بدنه نسبت به دکوراسیون شما می باشد .قیمت یخچال  قنادی نسب به متراژ کار و بدنه دستگاه متغییر می باشد و بسته به نیاز مشتریان متفاوت است که می توانند ابعاد و مدل مورد نظر خود را سفارش دهند. فروشندگان این یخچال ها مدل و قیمت های مناسبی را به همراه خدمات دیگر به مشتریان ارائه می دهند.همچنین خریداران می توانند از طریق تماس با مشاوران فروش یخچال قنادی،در کمترین زمان نسبت به قیمت آن ها اطلاعات کافی را کسب کنند.

انواع یخچال های قنادی

  • یخچال قنادی ۱.۵ و ۲ متری
  • ویترین قنادی ۱.۵ و ۲ متری
  • ویترین خشک قنادی (ویترین خشک ساده، ویترین خشک شیشه خم)
  • پیشخوان قنادی
  • یخچال قنادی مکعبی
  • یخچال ایستاده قنادی

 

یکی از انواع آنها یخچال قنادی مکعبی است که به یخچال های آکواریومی نیز شناخته می شوند در بستنی و آبمیوه فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد و با داشتن برودت مناسب باعث می شود محصولات به هیچ عنوان فاسد و غیرقابل استفاده نشوند.به علاوه دارای عایق بندی از نوع تزریق فوم پلی یورتان است که از خشک شدن شیرینی ها جلوگیری می کند. در ساخت این نوع یخچال ها برای دید بهتر مشتریان از شیشه های ضد بخار استفاده می شود و بیشتر در هتل ها ، فروشگاه ، شیرینی فروشی ها استفاده می شوند .این یخچال های قنادی مکعبی با توجه به سفارش مشتری در دو نوع بدنه گالوانیزه و استیل در رنگ های مختلف و همچنین چوب طراحی و تولید می شوند.

یخچال ویترینی  قنادی به منظور سالم نگهداشتن انواع نان و شیرینی به کار می رود از این رو علاوه بر ظاهری که دارند باید بازده بالایی نیز داشته باشند تا بتوانند محصولات را سالم نگه دارند و با ظاهر جذابی که دارند دکوراسیون قنادی را جذاب تر کنند.بنابراین انتخاب جنس و رنگ بدنه یخچال قنادی بسیار اهمیت دارد.

یخچال قنادی از نوع شیشه خم نیز یک نوع دیگر است که  در این نوع یخچال ها شیشه ها به صورت خم و محدب می باشند . ویژگی ای که این مدل یخچال صنعتی قنادی را نسبت به سایر مدل ها متمایز می کند طراحی زیبا و در عین حال عدم اشغال فضای زیاد می باشد .

پیشخوان های قنادی نیز برای قرار دادن ترازو و چیدمان وسایل قنادی در قسمت پایینی آن مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین میتوان آن را به صورت میز دخل و کشوی پول طراحی نمود.

شما با قرار دادن هریک از این یخچال ها می توانید فضای فروشگاه خود را بسیار زیباتر کرده و مشتری های بیشتری را جذب کنید زیرا یکی از مهم ترین عوامل جذب دیگران به خرید محصولات شما علاوه بر کیفیت، چیدمان یخچال قنادی است .بنابراین،استفاده از این یخچال ها اهمیت بالایی دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.