یخچال قنادی

صنایع برودتی آزادی تولید کننده ویترین قنادی فریزر کیک بستنی و ...آماده همکاری و اخذ کلیه سفارشات مربوطه از ارگانها,سازمانها و … می باشد.

  • فریزر کیک
  • یخچال کیک
  • یخچال ویترینی
  • فریزر میزکاری
  • یخچال مکعبی

یخچال قنادی

۲ بازديد
۰ ۰
یخچال شیرینی یکی از مهم‌ترین یخچال‌های فروشگاهی است. همانطور که می‌دانید یکی از مهم ترین تجهیزات قنادی‌ها یخچال است. یخچال‌های قنادی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. این نوع یخچال با فوم پلی یورتان عایق بندی شده است در نتیجه به تثبیت دما کمک بسیاری می‌کند همچنین شیرینی‌ها و کیک‌ها در بهترین محیط نگه‌داری می‌شوند. همانطور که می دانید ظاهر فروشگاه و قنادی تاثیر زیادی بر افزایش فروش مجموعه دارد به همین دلیل است که صاحبان قنادی‌ها همواره به دنبال تجهیزاتی با ظاهری زیبا و متفاوت هستند. از طرفی یخچال‌های قنادی باید به شیوه‌ای باشند که مشتری بتواند دید کامل نسبت به شیرینی‌ها و کیک‌ها داشته باشد. یخچال مکعبی با ظاهری زیبا و اندازه‌ای متناسب، برای هر قنادی مناسب است. شما می‌توانید یخچال مورد نظر خود را در اندازه و ارتفاع دلخواه از سایت ویترین قنادی خریداری کنید.

معرفی یخچال قنادی

یخچال مکعبی یکی از انواع مدل‌های یخچال های قنادی است. یکی از انواع مدل‌های یخچال صنعتی، یخچال قنادی است. این نوع از یخچال‌ها برای نگه‌داری کیک و شیرینی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یخچال‌های قنادی دارای مدل‌های مختلفی از جمله یخچال‌های مکعبی، یخچال ایستاده، یخچال ویترینی و … می‌شوند. مهم‌ترین نکته در ساخت این یخچال‌ها، عایق کردن آن‌ها است که در نتیجه به تثبیت دما و تازه نگه‌داشتن کیک‌ها و شیرینی ها کمک می‌کند. یخچال‌های مکعبی و دیگر یخچال‌های قنادی در دو مدل موتوردار و بدون موتور ساخته می‌شوند.

یخچال مکعبی - ویترین قنادی

انواع یخچال‌های قنادی

یخچال مکعبی - ویترین قنادی

یخچال مکعبی همانطور که گفتیم از جمله یخچال‌های قنادی است. یخچال قنادی به دو مدل با موتور و بدون موتور تقسیم می‌شود. در ادامه به بررسی هر یک از مدل‌ها می‌پردازیم. یخچال‌های قنادی که دارای موتور هستند معمولا برای نگه‌داری شیرینی‌های تر، کیک، خامه، نان‌های فانتزی و … استفاده می شود. در این نوع یخچال‌ها همچنین برای جلوگیری از هدر دادن سرما از فوم‌های عایق استفاده می‌شود. یخچال‌های قنادی بدون موتور معمولا برای نگه‌داری شیرینی‌های خشک استفاده می‌شود. از جمله معروف‌ترین مدل‌های این یخچال‌ها، یخچال‌های مکعبی اشاره کرد. در این نوع یخچال نیز عایق بندی شده است در نتیجه انرژی اتلاف نمی‌شود.

فریزر قنادی چیست؟

 

در کنار یخچال مکعبی و یخچال قنادی، فریزرهای قنادی نیز از جمله محصولات بسیار پرکاربرد در شیرینی فروشی‌ها هستند. این فریزرها علاوه بر داشتن بدنه استیل و عایق بندی شده از موتورهای پرقدرت دانفوس بهره گرفته‌اند در نتیجه قدرت بسیار زیادی دارند. همچنین برای سهولت در جا به جایی این نوع از فریزرها از پایه‌های چرخ‌دار در زیر آن استفاده شده است. این فریزرها معمولا دارای سه طبقه هستند و رنگ‌بندی‌های مختلفی نیز دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که دارید مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

 

قیمت یخچال قنادی مکعبی

یخچال مکعبی همانطور که گفتیم از دیگر مدل‌های بسیار کاربرد برای شیرینی فروشی‌ها است. برای خرید این یخچال قنادی باید نکات بسیار مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید. یخچال‌های مکعبی همانطور که می‌دانید داری اندازه‌های متفاوتی هستند و این دقیقا همان چیزی است که می‌تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت آن‌ها داشته باشد. علاوه بر ابعاد یخچال، نوع کمپرسور و میزان قدرت آن در سرما سازی نیز می‌تواند در قیمت‌گذاری این نوع یخچال قنادی تاثیر داشته باشد. شما می‌توانید به صورت سفارشی یخچال مکعبی خود را در ابعاد دلخواه و با کمپرسور مورد نظر طراحی کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.